• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

HEEFT U HULP NODIG?

Kun je niet vinden wat je zoekt? Dan kun je ons bereiken via:

CONTACTFORMULIER

Garantie & Klachten

House in Style wil alleen de beste kwaliteit producten verkopen. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je product, dan doen wij ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dat garanderen wij!

 

Wat houdt garantie in?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie, d.w.z. dat een product datgene is of moet doen wat jeer als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

De garantie geldt voor producten die beschadigd bij jou aankomen en voor producten die na enige tijd defecten vertonen - mits bij normaal gebruik. Op alle producten geldt een fabrieksgarantietermijn van 1 jaar op fouten en gebreken. Indien je aanspraak maakt op de garantie zal House in Style je tegemoet komen, hetzij door vervanging, ruilen voor een ander product, reparatie of terugbetaling (na voorafgaande controle van het product).

 

Wanneer kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie?

Er geldt geen garantie:

  • bij beschadiging door opzet
  • door nalatigheid
  • bij onoordeelkundig gebruik
  • bij nalatig onderhoud
  • bij normale slijtage
  • bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

 

Garantieprocedure

Wil je aanspraak maken op de garantie, neem dan contact op met onze klantenservice: [email protected] of via de contactpagina.

 

Klachten

Wij lossen je klacht graag op. Neem contact op met onze klantenservice.

Je kunt de klachtenprocedure hier downloaden.